Aici am postat cele mai frecvente intrebari puse de clienti. Daca nu gasesti raspuns mai jos la intrebarea ta, scrie-ne sau ia legatura cu noi prin alta modalitate.
De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
- poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
- poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
- ai posibilitatea sa acorzi rating si sa faci comentarii;
- poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de cumparaturi;
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul Autentificare sau Contul Meu din meniul de pe versiunea de mobil si apoi la sectiunea de Creeaza un cont completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul Salveaza si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum comand?
Prin intermediul vendito.ro poti comanda online, cu plata prin card sau transfer bancar, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:
- modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
- vizualiza costul produselor alese;
- scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora. Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb Vendito isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.
Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe vendito.ro sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 19%) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate pe vendito.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
- Plata online prin card bancar; (plata securizata prin Netopia Payments) - Livrare in maxim 10 zile lucratoare.
- Plata ramburs Metoda de plată în numerar la livrare necesită o taxă suplimentară in functie de greutatea produsului pe care va trebui să o plătiți la livrare. Această taxă va fi adăugată automat la totalul comenzii dvs. și este solicitată de curierul nostru. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați.
- Plata prin depozit bancar; (imediat dupa primirea comenzii veti primi un mail cu o factura proforma ce trebuie achitata. In momentul cand noi vom primii banii sau confirmarea platii comanda va fi plasata mai departe) - Livrare in maxim 10 zile lucratoare.